Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av linnea - 24 augusti 2014 22:24

Imorgon är det skola igen....
Efter denna helgen
I helgen så har jag inte gjort så mycket!

I lördags så vad vi på min mormors kalas! Vi cyklade dit för vi bor rätt nära. Men när vi börjar cykla
Börjar det ösregna,blixtra & åska!
Sen trillade både min lillasyrra
Och jag! Men det som var så konstig det var precis som att jag viste att
Jag skulle trilla hahaha.....
Men jag skulle cykla upp på en trottoar (eller vad det heter) så trillade jag! Sen när vi kom hem till mormor & morfar! Gissa vad?! Det slutar regna!? Och idag har jag bara degat i soffan!

Ska försöka upd varje dag + det låter som att det åska där ute eller? Hahaha jag är jätte trött hejdå!

om bloggen


Hej och välkommen till min blogg
jag är en tjej på 11år som gillar att blogga, fota, filma och spela volleyboll

Sök i bloggen

Omröstning

vad ska jag göra mer på min blogg
 blogga mer
 blogga mindre
 video klipp
 bilder
 tävlingar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

veckans låt - roar

Hitta mig

videofyme - Linnea R @linnea_r 

 

Kik - Liinneabloggvfm

 


Ovido - Quiz & Flashcards